f i n a l l y

Skrev detta inlägget för lite mindre än två veckor sen. Det är så tugnt att skriva om det samtidigt som det är skönt att få det ur sig. Jag har ju gått och går fortfarande och är orolig och det är påfrestande för hela kroppen. Det de handlar om är att jag tidigt i våras hittade en knöl i mitt bröst, och knölen är fortfarande kvar. Jag har även mått illa den senaste tiden och bröstet läcker vätska lite då och då. Ibland i några dagar och ibland är det ingenting. Har självklart gjort gravtest som visat negativt alltså är det inte det. Men ja, den där jävla knölen! Sen det senast inlägget har jag vart hos läkaren en gång till och då var mina bröst till allmän beskådan, var bara att titta och klämma. Hade två läkare som undersökte och hade sig, vart skitjobbigt men det är ju så himla viktigt. Läkare var helt underbara människor och dom tog det på allvar och var även riktigt förbannade på hur kirurgen hade betett sig så dom skickade ny remiss och ringde samtidigt upp till kirurgen. I Fredags fick jag reda på att jag har en tid hos kirurgen, den 23 September klockan 9.30. Nu gäller det att låta oron vila tills dess och vara glad och lättat över att jag äntligen fått min tid och att dom denna gången tog det på allvar och inte struntade i de pga min låga ålder. Vill även i detta inlägg uppmuntra er tjejer/kvinnor till att känna/undersöka era bröst själva en gång i månaden. Det är ni som känner er kropp bäst och ni som känner om det är någon förändring. Hur ni undersöker dom hittar ni här.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Lycka till! Hoppas det inte är något!

2011-09-04 @ 20:06:52
Postat av: Emma

Håller alla tummar och tår för dig!!

Många många kramar!

2011-09-04 @ 21:18:25
URL: http://emmasan.blogspot.com
Postat av: Josefine

Eveline: Tack så mycket!

2011-09-05 @ 09:26:58
URL: http://jjossefajn.blogg.se/
Postat av: Cickie

Hoppas att det inte är något.

Kramar!

2011-09-05 @ 11:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0