cravings

Sitter och fönstershoppar lite på nätetl hittar mycket fint som jag skulle vilja klicka hem på en gång men jag känner att det är så onödigt då jag har en proppfull garderob. En annan sak som är onödig med shopping just nu är att jag har inte tänkt se ut såhär kroppsmässigt så roligare att vänta tills man droppat några kilon, kan ju vara en liten morot med. "när jag har gått ner __ kilo så ska jag belöna mig med dethär klädesplagget"
Problemet som kommer uppstå då är att det finns så mycket jag vill ha, hur ska jag kunna välja bara ett ?!

kika in på HM för att spana in fler läckra nyheter


Kommentarer
Postat av: Becca

I know the feeling Josse!

2012-03-22 @ 16:58:09
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0