t e l e p h o n e

När jag traskade in på 3-butiken idag var jag väldigt laddad och sjukt irriterad. Jag gick nog ut ganska hårt mot den stackars säljaren. Jag menade på att det är femte gången jag lämnar in den för samma fel och att det är samma sak som åtgärdats varje gång och att de inte blir bättre. Jag sa att det var förjävligt och att en annan säljare lovat att hjälpa mig med reklamationen men det kunde dom inte göra utan jag var tvungen att själv ringa kundtjänst och stå i kö för att sen dra hela problemet ännu en gång. Men han där var iaf trevlig! När han ringde upp igen så hade han reklamerat den och gav mig tre olika alternativ

1. låta abbonemanget fortlöpa och ta en telefon till summan av 2200 kr.
2. låta abbonemanget fortlöpa och ta en telefon som kostar mer och betala mellanskillnanden.
3. avsluta abbonemanget och ta det nya erbjudandet dom har för 349 kr i månaden och allt är fritt + ny telefon.

Som det ser ut nu är jag väldigt insnurrad på nummer 3, jag hade gärna viljat ha en likadan telefon som jag hade innan men den finns inte kvar längre och jag vet att det hade varit ett dumt valt men jag älskade min rosa sony ericsson xperia x10 mini pro men jag får helt enkelt tänka om. På Fredag ska jag in och välja en ny . . . TIPS?!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vadcär de för fel du har haft?

2012-03-08 @ 08:39:20
Postat av: Josefine

Den hänger sig lite då och då, sen tar den bara emot laddningen ibland och tillsist lägger den bara av och sen går de inte att ladda mer.

2012-03-08 @ 10:54:20
URL: http://jjossefajn.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åhh sån är min med ibland... Hänger sig typ hela tiden...

2012-03-08 @ 12:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0