Snart håller jag helg!

Sitter hos svärisarna och lånar deras data, vår data åkte in på lagning igår igen och jag tänkte inte så mycket mer på det. Men imorse kom jag på att jag har ett Engelska arbete som ska in nu i dagarna så paniken kom lite. Tur svärisarna bor nära och att man kan smita dit för att låna en data, dom är så snälla så. Är väldigt glad över att jag har så fina svärföräldrar som jag har. Dom är underbara på många sätt :) Tänkte att jag skulle gå ner och "sno" lite kaffe av dom så att jag får lite energi till att göra arbetet. Vill ha klart de idag så att jag kan hålla ledigt hela helgen, både från skola, jobb och träning. Har gjort mig förtjänt av det, jobbat mycket, skött skolan bra och har en jävlig träningsvärk efter att jag träffade min PT igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0