POFF! G O N E

Idag har fredagsmyset varit som bortblåst. Mannen har hållt på en jäkla massa i köket och det har låtit som att någon bombar där ute men vi vill ha klart och då får man ta det. Lillan har varit trotsig och på ett sjuhelvetes humör men har nu äntligen somnat efter en hel del skrik eller snarare illvrål, såna som kan krossa glas. Sen har vi mamma mu här med, jag har väl inte heller varit så aktiv på fredagsmys fronten. Jag har mest försökt få Aurora att låta pappa vara ifred, lyssnat på hennes illvrål, gäspat, tappat tålamodet och därimellan pussar på mannen någongång. Det är väl pussarna där som är det närmsta fredagsmyset vi får. Ska snart gå och lägga mig men innan dess ska jag in och pussa på den lilla älskling, säga att jag älskar henne och titta på henne när hon sover som jag brukar göra ibland, det är så himla rogivande att göra det . . . speciellt efter en sånhär dag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0