ohh, mamma kokosar!


Aurora har varit ute och plockat lite blommor, trodde hon plockade dom till mig men så var det inte. Hon gjorde klart för mig att dom var till pappa, "han behöver det för han jobbar så hårt". Frågade om inte mamma också kunde få några blommor men hon svarade ganska barskt "men mamma, du förstår väl att det inte går, du jobbar ju inte lika mycket som pappa". Man tackar för den lilla vännen.
Förresten nu när jag sitter och kollar på bilden på blommorna så ser jag att vårt kakel skymtar där bakom, har ju helt glömt att visa er resultatet. Är dock lite småpill kvar men all in all så är det klart. Om ni kikar in här lite senare så kommer det att ligga en bild på köket här men jag låter er hållas lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0