när man inte kan hålla fingrarna i styr

Fick äntligen min nya telefon igår, är helnöjd med den . . . fast har ännu inte riktigt fått kläm på allt men det kommer. Jobbar delat pass idag så just nu sitter jag och pillar lite med telefonen, är sjukt roligt. Försöker ta foto på skärmen som jag vet att man ska kunna göra men det vill inte funka, litta surt men absolut inte hela världen. Ska njuta av mitt kaffe nu och hoppas på att posten hinner komma innan jag ska tillbaka till jobbet, hoppas att något litet paker från H&M trillar ner. Ja, jag vet att jag sa att jag inte skulle shoppa mer just nu utan ha de som en morot till att gå ner i vikt och belöna mig med kläder men H&M hade så jäkla mycket fint - till billigt pris så jag kunde ju inte hålla klicket i styr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0