när det går i ett

Då jag just förtillfället har en stenålderstelefon så tar det lite längre tid mellan inläggen och det kommer inte några "just nu" inlägg. Men när jag har min nya Iphone i handen så kommer det att bli mer frekvent. Denna tisdagen har bjudit på jobb och när jag hämtade Aurora på dagis strax efter lunch så kom hon och hennes kusin hand-i-hand och frågade sött "går det att leka idag", dom har frågat så många gånger förr men det har inte direkt klaffat men idag gjorde de det. Om dom blev glada? Jajjemän! Blev hem för lek, bus, film, cyklande, sparkcyklande, gungande och sen ett bad. Nöjda men trötta tjejer efter playdaten. Kusinen hämtades och samtidigt åkte Aurora till gympan med pappsen. Jag då? Jo, jag har plockat undan, dammat, tvättat and so on. Försöker få så mycket som möjligt undanröjt då det kommer bli en del gymhäng denna veckan så vill inte få något släpandes efter. Sen tycker jag att de är väldigt skönt att gå och städa i mig egna takt, sjunga till musik som är dålig (enligt mannen). Nu är maten klart och lagom till det kom mina två älsklingar hem så tjipp och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0