heeeeyaaa

Igår stod jag inte ut utan data eller en fungerande telefon längre, att vara utan både och är fan värdelöst! Ringde mamma i mer eller mindre panik och jag lyckades roffa åt mig hennes data. Vår data får vi nog inte tillbaka förens om två veckor men min telefon borde komma denna veckan och då jäklar kommer jag vara limmad vid den. Men tills dess får jag nöja mig med en stenålderstelefon och mammas finfina dator. Det första jag gjorde igår när jag hade kopplat upp datorn var att deklarera, hallelujah va roligt det var, fick tillbaka massa pengar men dom kommer ju gå åt som smör. En del kommer gå till körkortet, en del till nöjen och en del ska faktiskt sparas. Känns riktigt bra, nu vet jag att körkortet är närmare än vad det tidigare varit. Efter lyckan så började läsa ikapp allt missat i bloggvärlden, det är ju ett måste. Läser ju en hel del bloggar så det var en hel del att ta igen men det är bara roligt, massa massa läsa. Har ju mina favoritbloggar som jag läser, en del kända en del okända. Någon som är intresserad av en liten lista? Kanske vill du börja läsa en ny blogg?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0