bh på vift!

Jag blir så jäkla frustrerad på mig själv, visst att jag kan vara lite tankspridd och lägga saker på ställen där jag inte riktigt kommer ihåg. Men bara jag letar tillräckligt länge kommer det fram igen men inte denna gången. I Fredags när jag skulle iväg så letade jag efter min vita bh, som inte gick att hitta. Har letat hela helgen och även igår, senaste gången jag hade den var till gymmet i Torsdags och där var den inte heller. Har gått igenom varenda rum här hemma och letat mig gråhårig men inte hittat den. Igår fick jag nog och beställde hem två nya bhar då jag hittade några som inte kostar skjortan men ändå har min storlek, alternativet hade varit att åka ner till Helsingborg och det var jag inte upplagd för.



Bonprix, 129 kr / st, gick upp till G-kupa så där hade jag verkligen tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0