Tjolahopp Tjolahej!

Hade mammsen på besök i middags/eftermiddags, blev lite kaffe och tjöt. Tidigare bodde vi väldigt närma mina föräldrar och då blev det att man sågs väldigt ofta det är lite mindre av den varan men det betyder bara att det blir mycket mer kvalité och mys när vi ses ♥ Vi var och hämtade Aurora tillsammans på dagis och vår ilska sen imorse på varandra hade såklart släppt, fick världens leende och en bamsekram när hon såg mig. Sedan åkte vi in mot stan och mötte upp my man och mamma åkte vidare hem till sig. Vi andra tog en fika på stan sedan åkte jag till skolan och Andreas och Aurora åkte till bamsegympan . . . jag kom inte långt därefter då det hängde en lapp om att lektionen va inställd. Påvägen hem kläckte jag ur mig att jag var sugen på McD så vi åkte inom där och beställde mat. Blev lite fel i beställningen men till vår fördel. Hade fått ett gäng extra chicken nuggets, mumsigt! Har haft lite soffmys och nu läser min ena älskling för min andra älskling, ser och låter helt underbart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0