starten på veckan

Började dagen med en skön sovmorgon, kan säga att det har varit himla härligt att ha en långhelg. Inge skola, inge jobb och inga måsten. Aurora kom in till mig med sitt nya spel och vi låg faktiskt i sängen och spelade. Låg och pratade och kelade en lång stund, sedan pratade hon lite med bebisen och efter det hoppade vi upp för lite frukost. Idag blev de Oboy och skorpor med ost, Auroras val. Försökte locka med lite annat men nej, skorpor skulle det var. Nu sitter jag här i soffan och tar det lite lugnt, Aurora räknar sina pengar i spargrisen ... vi väntar på mommo och morbror som ska komma och hämta oss, vi ska till travet för att kolla på hästarna. Eller ja, mommo ska jobba och vi andra ska förgylla hennes jobbdag. Längesen vi var och kollade på hästarna och igår när jag frågade om Aurora ville dit så blev hon jätteglad så jag gissar på att hon har längtat dit. Nähe, nu ska jag inte sitta här längre utan nu blir de att lägga lite mascara och packa de sista som ska med. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0