Heja Bamse!

Via en mamma i min gamla mammagrupp så fick jag reda på att det fanns något som hette Bamsegympa här i Halmstad. Jag gick genast in på google och sökte runt lite och hittade sidan. Mejlade snabbt som tusan för att försöka få en plats till Aurora, tanken var att hon skulle börja idag men där var det fullt så vi började redan igår. Jag fjäskade in mig på en grupp som är för barn 4 - 6 år, trots att Aurora inte fyller 4 år förens i sommar. Vi fick lov att testa på för att se hur hon hängde med på gympan. Hon hängde med väldigt bra och var superduktig, var härligt att se henne så glad som hon var på gympan. Så ja, nu är de gympa varje tisdagkväll för Aurora och gissa om hon är glad över detta?! Tanken är ju att man bara nu i början ska vara med som förälder men sen ska man lämna gympahallen men jag tror inte att det är några problem för Aurora verkade inte bry sig så mycket om oss utan va mer inne i gympan och sa till lärarna om det var något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0