det är ingen vanlig dag . . .

Vaknade upp av att min underbara man kom in med frukosten på sängen till mig. Idag var en dag då det verkligen behövdes, var motigt att gå upp fastän att det var min födelsedag. Lillan hoppade upp i sängen, sa Grattis och gav mig världens kram och det gav mig lite mer styrka och ork. Hon är så härlig min lilla loppa ♥ Jag och loppan fortsatte att mysa och mannen åkte iväg för att handla lite. Han kom hem med en jättefin kofta som jag spanat på sen i höstas men inte riktigt fått tummen ur att köpa. Några vänner kom senare förbi på fika och med sig hade dom en finfin present som uppskattas, en superfin "doftkopp" med tillhörande doft - nytvättat. Strax efter att dom åkt så kom farmor, farfar, kusin, mamma, pappa, lillebror, syster, sambo och barn. Fick de presenter som jag önskat mig, pengar, Hannah Graafs gravidtränings dvd, hantlar, pilatesboll och gummiband. Blev goa frallor och en smaskig tårta som mannen min bakat, en helt härligt dag med andra ord. Nu ligger lillan och sover, mannen pular med saker i köket och jag sitter bara och tar det hur lugnt som helst :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0