a day

 

Morgonen bjöd på en försenad dagislämning och full stress till bussen. Mötte upp barndomsvännen Disa för en frukost som var välbehövlig, magen kurrade för kung och fosterland! Sprang sedan runt tillsammans på stan, jag behövde lite skolsaker, en födelsedagspresent till Auroras kusin och även lämna in min jäkla telefon som nu är inne på lagning för fjärde gången och dom har bytt ut samma saker två av gångerna och den funkar ändå inte så jag hoppas att dom tar ett klokt beslut och ger mig en nu för jag orkar inte med skiten mer. Blev lite spring i massa inrednings och pryl butiker och sedan promenerade jag bort till min intervju. Intervjun kändes riktigt bra och jag ska få ett besked på fredag så vi får hålla tummarna. Hem för dagishämtning och sedan gjorde vi oss lite schnygga för att gå på kalas. Lika trevligt som vanligt hos Auroras kusiner :) Nu har vi varit hemma ett tag, Aurora sover, mannen spelar nintendo och jag traderar, skön Måndagskväll med andra ord. Me like me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0