nu åker blöjan!


Aurora har ju sovit utan blöja nu i några dagar och det har gått hur bra som helst. Inte en enda olycka någon kväll/natt. Vi är så stolta men hon är nog mest stolt, hon pratar om det med nästan alla hon träffar. Rutinerna är att hon måste kissa innan hon går och lägger sig och hon får ingen dricka under natten som hon tidigare har fått. Sen precis innan den sista av oss går och lägger sig så tar vi henne till toaletten så hon får försöka kissa, ibland går det inte och ibland går det. Igår var de jag som gick in och skulle försöka få henne på toaletten men hon ville inte vakna men jag satte henne på pottan. Spelade in henne för de såg så roligt ut, hon var helt loj i kroppen och man såg att hon nickade till hela tiden, sen lutade hon sig så långt fram att hon nästan hade pannan i golvet. Men hon kissade ;). Låter kanske lite elakt men hon verkar inte ha ont av det och idag visade jag henne filmen och hon skrattade som en tok och tyckte att det var riktigt roligt.


Kommentarer
Postat av: mamma

haha, den filmen bara måste jag få se ;)

2012-02-12 @ 09:30:02
Postat av: Sandra

Hejsan, Fin blogg! Allt bra med dig idag? Kram

2012-02-12 @ 14:29:26
URL: http://nilssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0