bit i det sura äpplet!

Jag ser inte alls fram emot imorgon, iallafall inte när de kommer till sysslorna som jag verkligen måste göra. Vår tvätthög börjar bli stor och det innebär en massa tvättning imorgon och även vikning. Tvätta i sig är la helt okej men allt jäkla jobb efter är inte alls lika okej. Ett annat måste imorgon är att röja undan massa skit efter att vi hållt på att stöka omkring med de nya sakerna. Dagis är stängt vilket innebär att ♥ är hemma imorgon, hade hellre legat i soffan och myst med henne hela dagen lång men tyvärr så är det andra ganska akut och ett måste, kan inte skjuta upp det mer än vad jad redan gjort. Men jag får väl försöka hitta något roligt i alla måsten, som tvätten - ska resan ut allt som är för litet för Aurora (ska ju ändå till Gekås på Onsdag för att fylla på). När det gäller att plocka undan så får jag väl nöja mig med - det är roligt när det är rent och fint.



Funderar på om jag kan fjäska hit någon som kan hjälpa mig med mina sysslor imorgon så kan jag bjuda på kaffe? fika? lunch? roligt sällskap? & en jävla massa tjöt? Någon vän som nappar . . . ni vet mitt nummer ;)


Kommentarer
Postat av: sofia ilona laitila

I'm all free!

2012-02-06 @ 22:09:40
URL: http://silona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0