Hej & Hejdå

Bloggen har blivit lidande pga att jag jobbat som en gris den senaste tiden, jobbat många dubbelpass och långpass, haft möten osv. Men nu är jag här en snabbis, ska snart krypa ner i sängen är helt färdig efter passet med min PT. Körde lite andningsteknik och övningar som jag behöver då jag lätt får panik, speciellt i intervallträningen. Idag blev det ingen intervall träning tack och lov men istället körde min PT skiten ur mig med TRX-träning, var massa roliga övningar som var äckligt jobbiga och jag skrek/stönade mig igenom vissa då det var tugnt. Hon pushade mig och fick mig att orka det där lilla extra, jag var helt slut när vi var klara, klarade knappt av att strecha benen, men det var hon snäll och hjälpte mig med. Så himla skönt! Kommer lätt köra detta passet igen, ska försöka be någon träningskompis ta någon bild på några övningar så ni får se vad det är för något för det är så svårt att förklara, men fasen va pulsen ökar och man bränner nog en hel del. Som hon sa till mig "tänk alla jävla kilon som rinner av dig av dethär". Kan lova er att de känns verkligen på en gång att det gör nytta. Nä, nu ska jag dra mig, som sagt trött efter träningen och jag ska upp och jobba imorgon. Men vi hörs, kommer nog någon uppdatering under morgondagen då det ska målas ägg hos Auroras farmor och farfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0