when you're in a hurry

För det första så sov jag lite förlänge idag, snoozade några gånger för mycket. Sen på det så var jag väldigt segstartad idag men som tur är så har jag mitt lille energiknippe till dotter som får fart på mig rätt snabbt. Var bara några minuter sena till dagis men väl där kom jag ju på att Auroras regnkläder inte var där och att det inte låg så värst mycket extrakläder där heller. Lämnade Aurora och traskade sedan hem för att hämta allt det glömda och gick till dagis för att lämna det. Så går det när man snoozar lite för länge. Men nu sitter jag iaf här och har varvat ner lite. Tidningen på ena sidan av mig och kaffet på andra, snart kommer jag vara redo att möta dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0