TJOFF & DUNS

Lilla ♥ halkade i badrummet efter sitt bad. Det gick så himla fort och golvet verkligen försvann under fötterna på henne. Kan lova er att den dunsen som hördes har jag aldrig hört innan, mitt adrenalin bara flödade genom kroppen i samma takt som Auroras vrål bev högre och högre. Det gjorde så ont i mig men ännu ondare gjorde det på Aurora. Såg inte riktigt hur hon ramlade men det var bakhuvudet som tog smällen. Men änsålänge är de ingen bula och vi får hoppas att den inte kommer heller. Tog ett tag för henne att varva ner efter smällen men nu ligger hon och myser hos pappa i soffan och kollar på film. Stackars mammas älskade lilla tös ♥


Kommentarer
Postat av: SILONA

Thäänx! :) Ja, jag såg det. Gött! Jag skickar in min imorgon. Rätt skönt att ha det överstökat, så man kan njuta av en lång ledighet :)

2011-09-23 @ 00:15:57
URL: http://silona.se
Postat av: Linda Olsson

Men usch då! Stackars lilla gumman! <3 :(



Kram!

2011-09-23 @ 11:13:43
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0