stopp i kugghjulen

Har suttit med skolarbetet ett tag nu, vissa delar flyter på riktigt bra och i andra delar tar det bara stopp och då menar jag verkligen stopp. Kugghjulen inne i mitt huvud var riktigt snabba och effektiva när jag påbörjade och tankarna snurrade ordentligt. Fick till det riktigt bra om jag får säga det själv. Började dock gå lite segt efter ett tag så jag mejlade läraren och då fick jag igång tankarna igen. Det flöt på rätt bra ett tag till för att nu när jag skulle påbörja nästa punkt så tog det helt stopp. Tankarna fastnade och jag läste lite och försökte få igång det igen men det ville sig inte. Kugghjulen vill antagligen inte mer, tror att dom behöver smörjas under natten!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Sv; Jag håller verkligen tummarna för dig på fredag, hoppas allt ska gå bra.

Härl.igt att du har helgen att se fram emot, låter mysigt :)



Kramar

2011-09-21 @ 19:54:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0