special place

Hade en jättemysig dag med min lillebror på stan igår. Vi möttes upp för att äta lite lunch sedan tog vi en shoppingrunda. Eller ja, jag som shoppade och han var snäll och följde med som lite smakråd. Min lillebror har ett tålamod som är härifrån och till evigheten, tror jag var inne i samma butik fyra gånger för att jag inte kunde bestämma mig men han höll god min. Var bara en gång han suckade och sa "jag följer inte med en gång till, nu får du ge dig".  Det var efter fjärde gången i samma butik. Stackars kille! Blev mycket prat och massvis med skratt. Har alltid lika roligt med min älskade lillebror. Ser så mycket av mig själv i honom :) Vi avslutade vår mysiga dag med fika på Roberts Coffe. Det är dagar som igår som jag lindar runt mitt hjärta och sparar på speciella ställen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0