s a t u r d a y

Imorse så var jag uppe med tuppen, vaknade först av alla vilket är rätt så ovanligt. Försökte somna om men det gick inte. Försökte ändå att vara så tyst som möjligt för att inte väcka mina älsklingar. Kan säga att jag lyckades väldigt bra med den biten :) När jag hade varit vaken i nästan två timmar så slog dom upp sina blå och vi kunde börja dagen på riktigt men först så hade vi morgonmys. Efter åtta så tassade vi ner till frukostbuffén som tilltalade mig enormt! Det är något speciellt med hotellfrukost som får min kropp att känna hög mysfaktor. Tog tid på oss där nere och bara njöt. Efter frukosten så gick vi upp till hotellrummet för att göra oss iordning för att åka iväg till Djurparken. Slog ihjäl ett gäng timmar där borta och det var hur härligt som helst. BoråsDjurpark har världens härligaste miljö och det tilltalar verkligen stora som små. Efter några timmar hos djuren styrde vi bilen mot stan där det var marknad, bra tajmat där! Aurora åkte lite karuseller och vi var även inne i butiker och shoppade lite. Stannade på ett mysigt ställe som heter Brasseriet som ligger alledes intill vårt hotell där tog vi oss lite dricka, öl, vin och äpplejuice. Ni kan ju själva gissa vilket som var till vem. Efter det bar det upp till rummet för lite vila, främst för Auroras del men även för oss föräldrars skull. Nu ligger vi här i hotellsängarna och är lite småsega allihopa. Men snart är det upp och hoppa för att gå till restaurangen och inta lite (läs mycket) god mat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0