plugga vs slappa . slappa vs plugga


Har meinen SåFija här ikväll, vi har precis kollat klar på filmen Trassel. Började
kolla med Aurora men hon blev så trött så hon gick och la sig. Men jag och Sofia
fortsatte titta ändå. Första gången som hon såg filmen och fjärde för mig (bara idag).
Tanken var att vi skulle plugga lite idag men vi struntade i det idag, tar det imorgon
istället. Vi kände mer för att ligga i varsin soffhörna och bara slappa. Kollar just nu
på parlamentet och asknäcker oss lite då och då. Nä, nu ska jag ta och hänga upp den
sista tvätten sen ska jag återgå till att vara social.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Den är ju så bra. Fast kanske inte när man sett den fyra gånger på en dag ;) hehe

2011-09-04 @ 20:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0