ole dole doff


Hade information om de individuella valet idag, hade riktigt svårt att bestämma mig. Tankarna virvlade hit och dit, jag vägde fördelar och nackdelar med alla. Först lutade det åt de ena, sen det andra sen vart jag sugen på det tredje, sen mest på andra igen osv. Så höll det på ett tag i mitt huvud ett tag, hade dygnet bara haft mer timmar så hade jag säkert valt allihopa. Men efter funderingar och lite prat med lite folk så blev mitt förstahandsval psykiatri och mitt andrahandsval blev utvecklingstörning. Hoppas något så innerligt att jag kommer in på förstahandsvalet annars kommer jag fan gå bananas! Vill ju så gärna, är så taggad inför psykiatrin . . .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0