o v ä d e r

Nu har ovädret dragit förbi sedan en stund tillbaka och jag kan äntligen pusta ut. Kallsvettningarna, den höga pulsen och magknipet har släppt. Jag tycker att åskan och blixten är så jäkla obehaglig gillar inte det alls. Tur att Aurora inte var hemma, vill verkligen inte smitta av min rädsla på henne. Vet inte vad det är med åskan/blixten sm gör att jag känner ett sånt fruktansvärt obehag, jag kan inte minnas att jag som barn var såhär rädd och det har aldrig hänt mig något. Dock finns det ett minne när jag sitter kvar i bilen när de spöregnar och mamma springer in i affären. Under tiden så börjar de åska och blixtra men den slår ju inte ner så värst nära och vad jag minns så var jag inte rädd då. Någon mer än jag som tycker att det är riktigt obehagligt eller ni tycker bara att det är mysigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0