känsliga läsare varnas . . .

Gårdagen flöt på helt ok, inte större blödningar vilket är ett stort plus med tanke på fredagens, lördagens och söndagen forsar. Var ändå ute på en promenad och rörde mig och det kom nästan ingenting och kan säga att lyckan infann sig hos mig. Tyvärr inte långvarig för idag kom det massor av klumpar igen men jag tänkte ändå att jag skulle pallra mig till skolan för att inte missa för mycket. Så jag åkte dit, so far so good men precis innan lektionen ska börja och vi står utanför klassrummet så känner jag hur varmt det blir därnere och jag märker att jag blött ner i princip allt och då brister det för mig, jag grät hejdlöst. Inte för att jag är orolig att något är fel utan för att det är så sjukt påfrestande, har blött sen i Tisdags. Har ingen matlust, huvudvärk, illamående och är bara sjukt trött. Var som sagt på sjukhuset i Söndags då dom inte hittade något men jag fick rådet att söka vård igen om det inte avtog. Så idag ringde jag upp igen blev då hänvisad till Mödravården som hänvisade vidare till gyn där jag fick en akut till till världens bästa gynkolog, jag utbrats ett hallelujah rakt från hjärtat när jag hörde att det var just han. Han va så omtänksam och förklarade och visade hur allt låg till där nere och han kunde inte heller hitta något men förstod inte heller varför jag blödde. De enda han kunde tänka sig var att jag antagligen haft otur att ta ut spiralen precis innan jag skulle ha mens och att jag då blöder dels för det och dels för att hormonet håller på att försvinna ur kroppen. Han kunde även mäta något som jag inte kommer ihåg vad det heter och de visade att blödningarna höll på att gå ner så nu hoppas jag på det. Orkar inte med det mer ...

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch så jobbigt!!

Hoppas att det försvinner snart!!

Kram kram

2011-09-21 @ 09:10:55
URL: http://emmasan.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Usch va jobbigt, jag blödde sjukt mycket med spiralen i också...helt värdelöst :(



Hoppas du känner dig bättre snart!

Kram

2011-09-21 @ 19:52:55
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0