day number seven

Det har varit en superhärlig dag idag med massa mys. Började dagen med en sovmorgon och en god söndagsfrukost som vi drog ut på väldigt länge. Jag och mannen låg sedan i varsin divan del och kollade på tv. Låg här i mörkret som kom väldigt hastigt pga ovädret. Mannen var dock inte sen på att springa runt och tända varenda litet ljus vi hade här hemma. Strax efter lunch åkte vi hem till mina föräldrar där det blev massa gott kaffe, älskar deras nya kaffemaskin. Efter ännu mera mys och bus där så åkte mannen hem, jag och Aurora tog bussen in till stan för att möta mina gamla klasskompisar. Aurora satt på bussen och övade på deras namn, Malin, Ana och Jenny. Hon sa det över hundra gånger och sa att vi var fem stycken och vi skulle fika på massa kakor. När vi väl var inne i stan och hade mött upp tjejerna så tog Aurora blyghet över, hon vågade knappt hälsa på någon av dom, fast det är ju inte så konstigt, hon har inte träffat dom innan. Promenade bort till Espresso House för att fika ute i den värmande solen. Auroras blyghet släppte inne på fiket och hon vågade gå iväg med tjejerna själv. Hon jagade fåglar, busade med tjejerna och hon fick dom att följa med henne på promenad till fontänen. Hon var så himla väl omhändertagen och hon njöt nog av varenda sekund och det gjorde jag med. Satt där med min islatte, världens härligaste sällskap och mitt älskade hjärta log och skrattade mycket. Efter fikat kom mannen och hämtade upp mig och Aurora. Vi körde inom hemmakväll för att hyra lite filmer, två till oss och en till Aurora. När vi kom hem kröp hon ner i sin säng för att kolla på sin film men hon hann inte se hela innan hon somnade. Vi är inne på film nummer två och njuter av denna härliga kväll. Dagen kunde inte ha vart bättre ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0