schleeeten!

Har haft en riktigt bra helg förutom mitt mående igår men det var helt självförvållat så jag får väl egentligen inte klaga över det. I Fredags så blev det lite partaj här hemma, några klasskompisar kom hit och vi hade riktigt roligt. Klickade lite mer än vad jag redan gjort med en utav mina underbaringar till klasskompisar och ja, man ser ju på bilderna från i Fredags hur roligt vi hade. Åkte in till stan för att svira lite men jag fastnade på det första stället vi hamnade på då jag träffade en gammal klasskompis där. Vi pratade massa gamla minnen och det var superskoj. Jag hade inte haft en såhär bra och rolig kväll på länge. Fick dock i mig lite för mycket så kvällen med inte så sen som den brukar bli men det är sånt som händer. När jag vaknade upp igår så kände jag verkligen att det nog hade blivit lite för mycket dagen innan. Jag mådde alltså riktigt riktigt dåligt och det tog lång tid för mig att återhämta mig men så värt det. Blev lite egentid för mig och mannen igår då Aurora ville sova hos mommo och moppa. Vi åt god mat, njöt av lugnet och kollade på film. Idag var det tattueringsdag för mig och lillebror, jag var först ut och jag va superlugn tills maskinen började låta, då var jag inte lika kaxig längre. Men jag härdade ut utan något paus, likabra att köra på. Till skillnad från stackars lillebror, han pausade nog tre gånger, man såg verkligen hans smärta i ögonen. Och jag kunde inte låta bli att jävlas med honom, jag är ju så himla skadeglad!
Det är med glädje jag säger tack och hej till denna helg, nu är det faktiskt natti natti.


Kommentarer
Postat av: Becca

Låter som en toppenhelg! Vad blev det för tatuering?

2011-10-09 @ 22:20:28
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0