Christer i P3

Igår när jag var påväg till praktiken så satt jag och klickade runt lite på facebook. Kom på in på Christer i P3's sida och såg att dom skulle ha program om mammor. Dom ville gärna ha in berättelser om konstiga, pinsamma, märkliga, fantastiska eller oväntade saker som ens mamma gjort. Jag har väldigt många såna på med min mamma, en hel drös! Hon är så underbar, helt fantastiskt rolig och jag älskar henne för det. Men det första som poppade upp i huvudet på mig var från en utlandssemester och såhär skrev jag.

"Det pinsammaste men väldigt roliga min mamma har gjort var när vi va i bulgarien hela familjen och mamma skulle förklara för apotekaren att pappa var rädd för att flyga. Då ställer hon sig och flaxar med armarna samtidigt som hon på lite knacklig engelska säger afraid of flying."

Jag minns fortfarande denna stund väldigt tydligt, den bland många andra har etsat sig fast på näthinnan. Och jag minns hela mammas kroppspråk, apotekarens förvånade min, och jag som står paralyserad och tänker att fan, det här händer bara inte. Sen ska vi ju inte tala om alla andras miner med. Obetalbart!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hahahhaa, va roligt ;D

2011-10-13 @ 11:21:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: mammis

Haha tänk att du kommer ihåg detta....kul att du delar med dig av mina knasigheter :)

2011-10-13 @ 16:30:02
Postat av: josefine

Haha men visst är det är härliigt minne!!

2011-10-13 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0