en måndagskväll

Mannen är på Auroras dagis, det är möte där idag. Han fick gå denna gången med för att de är han som brukar gå. Funkar skitbra :) Är ju oftast jag som har alla lämningar och hämtningar så genom att han går på mötena så blir han mer delaktig i dagis med. Och sen är det rätt skönt för min del att slippa med, så win - win situation. Jag och hjärtegullet passar på att ligga och gosa i soffan. Hon sitter här jämte och ritar på sin rit tavla och förklarar vad hon ritar och ibland beodrar hon mig att rita något när de inte går så bra för henne. Det är snart nanedags för Aurora och jag känner själv att jag mer än gärna skulle vilja krypa ner jag med, skittrött! Inte van att gå upp 04.45 som jag gjort idag och kommer att göra vissa dagar nu i 4 veckors tid. MEN jag tänkte faktiskt att jag skulle hålla mig vaken tills mannen trillar in så att vi kan få lite tid för varandra vi med :) Även om det bara kommer att bli att ligga i soffan/sängen tillsammans och slökolla lite på tv innan jag totaldäckar. Ska upp 04.45 imorgon med så kan säga att jag kastar in handduken tidigt ikväll igen, för om jag ska orka gå upp så tidigt och sedan hålla igång hela långa dagen så är det ett tråkigt men vettigt måste att krypa i säng tidigt.




Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihihi, söta bilder! ;D

2011-10-10 @ 22:34:21
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

godmorgon! :) allt härligt med dig idag? :)

hoppas du får en grym dag! :D

2011-10-12 @ 06:39:41
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0