rastlös.se

PANG BOOM! så kom magkramperna igårkväll. Helt utan förvarning så slog dom till och det var inte nådigt. Satt och försökte andas mig igenom det och tänkte att det snart skulle gå över men icke. Efter en liten stund gav jag upp och gick och la mig i sängen. Vände och vred på mig, svettades som fasen och mådde allmänt skit. Sov knappt något inatt och vart tvungen att ringa praktiken imorse och säga att jag inte kunde komma idag och sedan somnade jag om. Sov till runt lunch och kände att hela dagen redan gått men så är det ibland. Åt lite mat sen träffade jag mamma, pappa, lillebror och systerson en snabbis. Cyklade sedan hem till Auroras farmor där Aurora varit inatt och haft mys med farmor och farfar. Kom hem för en liten stund sen och känner mig så fruktansvärt rastlös. Gav mannen förslaget att åka till IKEA men han var inte direkt på, han är rätt trött efter kursen han var på idag. Sen har alla i princip planer idag då det är helg, skit skit skit! Känner inte alls för att bara hänga hemma och göra ingenting. Känns som att jag gjort det hela dagen. Värst av allt är att mitt humör dimper ner i backen när jag blir rastlös, gillar inte att inte ha något att göra. Får väl sätta mig och rulla tummarna och försöka hitta på något vettigt att göra, helst roligt och jag hoppas att ideérna ploppar upp i huvudet snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0