previous

Klänningen satt som en smäck, iaf från midjan och ner. Överdelen passade inte alls, ibland är det pisseskit att ha stora bröst. Men inte hänger jag läpp för det, jag har ju andra klänningar som är jättefina. Mamma och lillebror kom hit efter lunch, självklart hade dom med sig fika. Mamma frågade om klänningen och jag visade hur den såg ut men visade inte hur den satt på, förklarade bara, de räckte. Mamma tyckte att det var synd att klänningen inte passade men tror nog att hon fnissade ganska bra inombords när jag berättade hur överdelen satt. Well Well, satt och pratade, fikade, busade med Aurora och lekte med lera. Hade en supermysig eftermiddag. Kvällen fortsatte precis likabra då vi styrde bilen mot IKEA när mannen kom hem, köpte lite nya lampor och tavlor. Och självklart så åt vi på deras restaurang, älskar maten där. Det är ett måste varje gång jag är där haha


Kommentarer
Postat av: mammis

jag fnissade inte alls gumman, jag tyckte faktiskt synd om dig för du var så besviken över klänningen ;)

2011-10-28 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0