ombytta roller

Håller på med ett litet projekt här hemma som jag kallar för byta sovrum. Aurora har just nu ett ganska litet sovrum och vi har ett stort och härligt sovrum. Det har funkat bra hittills och har aldrig varit några problem med plats men det börjar bli det nu. Dels så har det blivit ett problem pga att hon har massa leksaker men vi har försökt röja ut och ha oss men det hjälper inte. Så fort hon har hemma en kompis så får dom belamra hennes sovrum och vardagsrum för det går bara inte. Vi hade tänkt vänta me datt byta sovrum men jag blev så trött på det och väldigt ivrig på att göra iordning. Mannen sa då till mig att om jag ville ha iordning innan jul (han ville vänta) så skulle jag få sköta målning själv. Det är ju som ni kanske redan vet så att mannen brukar sköta allt fix här hemma men denna gången tog jag på mig det. Har målat första strykning för ett tag sen så nu är det bara att vänta till det är övermålningsbart så att jag kan måla strykning två, blir kanske även att jag får ta en tredje gång då den gröna färg Aurora haft innan är ganska så skarpt. Sen är det bara och vänta och se om mannen godkänner resultatet så wish me luck ;)


Kommentarer
Postat av: SILONA

Hahaha, vad gör du om han klagar på din målning? :P typ: "Amen älsklng, du har ju missat överallt". hahah!

2011-10-26 @ 14:47:54
URL: http://silona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0