när jag smider planer

Här hemma så är det oftast jag som kommer med ideér om vad som ska göras här hemma sen är det mannen som utför dom. Oftast inte med min hjälp kan jag ärligt meddela. Jag tycker det är skitroligt att få iordning här hemma och det ploppar ofta upp nya ideér i huvudet MEN händig är jag då inte. Hallen som vi gjorde iordning nu senast är nästan klar. De enda som är kvar att göras men som tar mest tid är att slipa och måla trappan vit. Men vi ska ta tag i det när tid ges eller ja vi har väl egentligen tiden men jag är så insnurrad på kök och kakel nu så känns som att det går snäppet före. Kakla om och byta bänkskiva är det som behöver göras i köket eller ja, det är det jag vill göra. Resten är gjort! Min tanke är en mysig blå färg på kaklet och en bänkskiva som har samma färg och mönster som golvet. Tror det kan bli skitsnyggt! Såhär såg det iaf ut på ett visningskök på Beijer, jag gillar detta mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0