mycket info = skallebank

Idag var första dagen på min praktik, är på Avdelning 53 - Lungmedicin och jag ska vara där i fyra veckor till. Dagen har varit fyllt med massa nya intryck, info och massor av göra. Har fått göra massor fastän att det bara är första dagen och det är hur skoj som helst. Lär mig så mycket mer på att få hoppa in i det direkt än att bara gå och titta på. Huvudvärken har varit påtagligen större delen av dagen och jag kände mig riktigt mör mot praktikens sista timmar. Men det är så värt det för det är så himla skoj :)
Har tryckt i mig en huvudvärkstablett så det ska väl snart ge med sig, det värsta har iaf släppt och det är jag tacksam för. Börjar även känna doften av mat så mannen ropar väl säkert närsomhelst att den är klar och gissa om jag kommer kränga. Är sjukt hungrig! ... & nu ropade han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0