Ingen mjukstart på veckan här inte . . .

Nu när vi håller på att byta rum och göra iordning så blir det mer skit som ska slängas och mer saker som ska ut i förrådet. Igår sa vi att det måste ut i förrådet ganska snart så att det inte blir att man bara går i skiten här hemma men jag kunde inte bära ut det igår, hade inte mage till det då det var en sån jävla oreda där ute. Idag tog jag tag i saken och gick ut imorse för att spendera min förmiddag där ute. Saker blev organiserat och skit blev slängt, mamma och lillebror var snälla och kom och hjälpte mig för att köra skiten till tippen. Det var väldans snällt måste jag säga! Nu är det iaf iordning gjort där ute, ska snart ta tag i vår klädkammare som också ser ut som hej kom och hjälp mig. Så känns som att det är likabra att röja där med när man ändå håller på men den vändan till tippen som kommer bli ikväll får mannen ta och under tiden får jag ta och flytta ut saker i ute förrådet. Kommer bli ett grymt teamwork ikväll och imellan allt släng av skit så ska vi springa hem till min svärmor för att lämna gardiner som hon ska sy. Jag kan ju inte sy så jag lejer bort det till min snälla svärmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0