idag är dagen


Mamma fyllde ju år tidigare i veckan och som ni vet har jag ju suttit med hennes
present och det har varit mycket känslor och jag har haft så himla skoj när jag gjort den.
Pappa fyller år i November men jag tänkte ändå att han också skulle fått sin present
redan nu så att dom får den samtidigt då de i princip är en likadan sak som han ska få.
Har varit precis lika känslosamt att göra pappas present, har även med den fått lägga
ner och pausa för att ens kunna fortsätta. Det är tårar av lycka, av minnen och av
en massa andra saker. Ikväll ska dom få sin present och jag är mer än ivrig just nu!


Kommentarer
Postat av: mamma

om du visste vad nyfiken jag är på mitt paket ;)

2011-10-21 @ 16:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0