grattis mamma!


Jag och Aurora smög in på mammas praktik uppe på sjukhuset strax innan
två. Dom på avdelningen visste att vi skulle komma så jag bad dom hålla
mamma sysselsatt tills klockan två, dom fick inte släppa henne en minut innan
så när vi kom in på avdelningen så satt dom där och fnissade lite. När mamma
såg oss blev hon ganska så paff och väldigt tårögd. Aurora fick fram och gav
presenten och mamma blev ännu mer tårögd ... även jag var tårögd ska väl
tilläggas. Sen sa jag till henne att nu ska vi iväg och fika och jag bjuder.
Så där satt vi på fiket och hade riktigt mysigt. Sen sa jag till mamma att den
riktiga presenten som jag kämpat med ett tag kommer på lördag när vi ska
dit och fira henne. Kan säga att hon är något nyfiken, med all rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0