familjen tok!

Hann inte mer än innanför dörren här hos mina tokföräldrar innan galenskaperna började. Blev lite dans och skaka rumpan i vardagsrummet innan vi bänkade oss vid köksbordet för att äta lite nattamat. Min lillebror har börjat bli lite rapp i käften och det är hur härligt som helst och jag tappar orden varje gång. Gillar att han börjar komma upp i övriga familjens nivå när de gäller rå humor.

Rille - Fattar inte du att Ebbe äger dig?
Jag - Haha eller hur!
Rille - Ja, fan han betalade ett dyrt pris
Jag - Mmm . . .
Rille - Det va kilo pris!

Kan säga att alla runt bordet total knäckte sig och jag kan säga att detta var inte det enda roliga han kom med. Det var en hel drös med härligheter. Jag gillar't! Och för er som sitter och undrar hur knasiga vi egentligen är så kan jag säga sjukt knasiga och de är det som är det härliga. Ska sova hos mina föräldrar hela helgen och jag gissar på att det kommer sluta med träningsvärk i både skrattmusklerna och magen ♥


Kommentarer
Postat av: mammis

kul att ha dig här gumman, MEN...lär dig att i det här hemmet håller vi kvinnor ihop...gada inte ihop dig med pappa och lillebror mot din mamma! ;)

2011-10-28 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0