en onsdag fylld med mys

Igår satt jag och min mamma och spelade Betapet. De senaste dagarna vi har spelat så har hon vunnit över mig varje gång men igår så gav jag fan på att slå henne och i första matchen vi spelade så slog vi vad. Om jag vann över henne så skulle hon bjuda mig på lunch idag. Och jag vann, stort, ren utklassing! Så idag efter skolan så åkte vi in till stan för lunch, som mamma självklart bjöd på, har man slått vad så har man ;) Strosade även runt lite på stan för att kolla shoppingutbudet. Lillebror mötte upp för en fika och efter det åkte mamma iväg till sin praktik på sjukhuset medans jag och lillebror åkte hem till mig. Slingade hans hår och fick en chock när jag sköljde ut det, det såg helt gult ut, citrongult men när vi hade sköljt klart och fönat det så blev det mycket bättre :) Mamma kom sedan hit för att hämta lillebror och med sig hade hon lite fika och en "bara för att" present till Aurora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0