disclosure

Gissar på att en del av er är väldigt nyfikna på vad mina underbara föräldrar fick present av mig och självklart ska ni få veta vad det var. Det var varsin bok som heter till min mamma, du är viktig för mig och till min pappa, du är viktig för mig. När dom öppnade sina böcker och började läsa så blev de tårfyllt, skratt och helt underbar stämmning. Det kändes som att presenten var hel rätt och att dom uppskattade den mycket.
Här kommer några utdrag ut böckerna.

Pappas
  
Mammas
  


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en underbar present, den boken kan jag titta i hur många gånger som helst och den blir bara bättre för var gång :)Blir lika tårögd varje gång

älskar dig gumman <3

2011-10-23 @ 10:21:53
Postat av: Susanna Laitila

Jag gav en sån bok till Adem på alla hjärtans dag för något år sedan :) Det blev en känsligt ögonblick det också Hehe.

2011-10-23 @ 11:56:14
Postat av: Josefine

Mamma - Så lite så mamma. Det var ni båda värda! Hihi, jadu, då kan du tänka dig hur jag satt och lipade när jag skrev dom hehe



Susanna: Kan tänka mig det, dom är ju så himla fina!

2011-10-23 @ 18:49:08
URL: http://jjossefajn.blogg.se/
Postat av: Cickie

Bästa familjen Gullman!! Kramar till Er alla.

2011-10-31 @ 09:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0