BAD CHOICE

Aurora somnade tidigt igår och jag tog verkligen till vara på lunget. Satt och kollade på program som jag ville se i lugn och ro, lyssnade på musik, klickade runt lite på nätet osv. Jag verkligen bara a n d a d e s. Det var så himla skönt, tiden gick dock fort och jag satt uppe till efter ett någon gång, sist jag kollade på klockan var den kvar över ett. Tänkte inte mer på det och inte heller på att Aurora hade somnat tidigt och därför skulle vakna tidigt men det blev jag ju varse om imorse när hon kom in och ropade på mig vid sjutiden. Inte många timmars sömn för mig men det var ju själv valt. Hon hoppade upp i sängen och mer eller mindre skrek att det var dags att gå upp och att jag inte fick sova mer. När jag sedan slumrade till så tog hon tag i min kinder och skrek vakna mamma, vakna, vakna vaaaaaknaaa! Japp, jag hasade mig upp ur sängen men det var med tung kropp jag gick upp. Efter frukosten blev det dock sängläge igen för oss båda, vi låg i vår stora säng och kollade på Happy Feet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0