o n ö d i g t

Lämnade lillan på dagis i förmiddags och möts då av en polis som kommer ut från dagis och Aurora blir helt fascinerad. Hon stannar cykeln, inspekterar polismannen och bilen sen vinkar hon glatt och utbrister "Hej, jag cyklar och jag har faktiskt hjälm på mig". Polismannen fnissar och säger att det är jättebra och att hon borde lära mamma att använda hjälm med. Jo, man tackar för den piken! Tog ett tag för oss att komma innanför dörrarna på dagis då Aurora fastnade flera gånger för att kolla lite mer på polisbilen. Inne på dagis får vi reda på att det är några ungommar som har känt för att slänga lite fimpar lite här och var inne på dagis, vet dock inte om det var någon skadegörelse på något annat sätt men det kommer väl komma fram så småningom. Tråkigt att vissa ungdommar beter sig på det sättet men jag vet att Auroras dagis är inte de enda dagiset som är drabbat av sånt här. Det förekom även på hennes gamla med, någon av er som också har detta problemet på era barns dagis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0