magiskt!



Hade en underbarkväll med mamma och storasyster igår. Vi började med ett restaurangbesök och klämde såklart i oss en trerättersmeny. För min del bestod förrätten av vitlöksbröd, varmrätten av fläskfilé och potatisgratäng, efterrätten av vaniljglass med bär och chokladsås. Självklart kaffe på det!
Förväntansfulla åkte vi sedan bort till Halmstad Teater där Melissa Horn skulle ha konsert. Gick in med ett leende på läpparna och satt spänd och väntade på att hon skulle stiga upp på scenen och börja sjunga. Alla jublade när hon kom upp på scenen, första låten hon sjöng var ingen favorit men hon berörde mig ändå. Men efter ungefär tjugo minuter kom min rejäla gåshud och ögonen tårades. DÄR & DÅ var jag berörd till max ♥
Hela konserten var underbart magisk och Melissa berör på ett sätt som ingen annan kan. Jag är fortfarande lyrisk efter gårdagen. Säger bara en sak, Melissa ge oss mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0