Hej i stormen!

Började vår härliga Söndag med frukost hos mina föräldrar. Aurora stannade kvar där för att mysa och hjälpa dom med lite julpynt, hon såg ju en kartong med massa saker. Jag och mannen åkte då ner till IKEA för att köpa lite smått och gått, blev lite belysning, kuddar och pynt. Tog en runda inne på Väla med, köpte massa julklappar. Hittade dock inte allt trots en massa letande. Någon som vet vart man kan köpa ett tomte gosedjur?!
Hämta lillan sen åkte vi hem för att slänga upp de sista pyntet, tände det första ljuset och sen hade vi lite mys. Sen var det bara byte av kläder och iväg för att fira Aurora farfar (tur att dom bor två minuter härifrån). Så ut i blåsten, bort till farmor och farfar där det bjöds på god mat och mycket trevligt sällskap. Hemma igen blev det bums i säng för lillan. Själv så tände vi lite ljus, satte på tvn och bara slappade. Snart är det sängen för oss med, mannen ska jobba och jag ska iväg på min praktik. Vill ju vara utvilad då det är första dagen imorgon! Eller ja, så utvilad som det går att vara, tror inte att jag kommer sova så gott inatt pga blåsten som är. Det smäller och knakar och jag tycker att det är riktigt obehagligt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Har du kollat på Jysk, de har haft gosedjurstomtar de senaste åren iaf :)

2011-11-30 @ 17:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0