Wow, vilken start på veckan

härliga, härliga måndag. . .
Imorse när jag slog upp mina ögon var de strålande solsken och inte ett enda moln på himlen. Jag vaknade i god tid idag så jag hann verkligen morna till mig och ta de lugnt. Väckte lillan när jag va klar och sen traskade vi iväg till dagis. Solens strålar värmde oss trots att klockan bara var strax efter sju. Efter lämning cyklade jag in till skolan, vart tvungen att slänga av mig jackan efter halva vägen in, så varm, så härligt. En redovisning i skolan, tackgodegud att jag var i första gruppen för efter det satt vi ute i solen tills nästa lektion började. Helt underbart, värmen var dock lite för mycket för mig stundvis men ändå underbart. Sista lektionen idag var jag dock otaggad, hade hellre åkt hem och solat men de fick vänta till efter skolan. Har legat ute i solen från det att jag kom hem tills för bara en liten stund sen. Blev tillochmed lite plugg gjort ute på terassen, go me. Fler sådana här dagar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0