Trotsåldern deluxe

Jag börjar misstänka att min dotters plan för dagen är att få mig till min bristningsgräns. Anledningen till att jag tror detta är att hon gör allt hon normalt inte brukar göra och sätter dövörat till när jag säger till henne. Hon hoppar från soffan och upp på soffbordet, drar i vår taklampa. Sen har hon varit någon vända i vårt sovrum och slängt omkring tvätten. Utöver detta springer hon och skriker och småspottar lite överallt. Tur att de inte håller på så långa stunder i taget och att hon imellan varven är något mildare. Just nu står hon i sitt rum och tjurar för att jag sa att om hon skulle skrika fick hon göra det på sitt rum för mamma vill inte höra det. Jag behöver dessutom plugga så hon har ju verkligen valt rätt dag för sitt uppsatta mål idag hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0