strandväder snart? ja tack!

Har länge letat efter en ny bikini till mig då jag sedan länge tröttnat på min gamla tråkiga. Min favoritbutik här i stan fick tyvärr bara in två st bikini som fanns i min storlek och ingen av dom föll mig i smaken, inte ens lite tyvärr. Har däremot haft span på en bikini som jag jättegärna ville ha redan i Februari men kände att priset var lite saftigt. Jag har jagat vidare men haft den där bikinin i bakhuvudet hela tiden och när jag då hittade den i min storlek så kände jag att det var lite skitsamma över priset för bikinin är verkligen en som jag vill ha. Beställde denna bikinin för två veckor sen och idag fick jag den, var lite nervig över om den skulle passa eller inte men den satt som en smäck. Kändes riktigt bra, gav tillochmed ifrån mig ett litet glädjetjut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0