som de värker

i mina äggstockar!
Syster, hennes kille och deras söta lilla nytillskott var här idag. Dom skulle hämta lite saker till bebisen här, saker som vi glömt skicka med tidigare och saker som vi kommit på att vi har som dom kan få. Egentligen skulle bara Jepser komma men jag lyckad fjäska hit dom med att säga att Aurora saknade bebisen som en galning, fast att det egentligen var jag. När dom kom blev Aurora överlycklig, sa att hon älskade den lille bebisen. Hon fick hålla honom och hon var så stolt och hon gosade och kramade honom hur mycket som helst. Var så underbart härligt att se. Sen var de min tur och som jag njöt. Kände att jag satt med ett leende och jag kände en stor bebislängtan. Tyvärr så får det vänta lite till men den som väntar på något gott väntar aldrig (alltid) förlänge.



Kommentarer
Postat av: mammis

så nöjd hon ser ut och man kan riktigt se bebissuget i dina ögon gumman :)

2011-05-04 @ 12:52:29
Postat av: Disa

Jag vill också keeela med bebisen!!! När får jag deeeet???

2011-05-05 @ 11:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0